Wydanie: PRESS 03/2011
Smoleńsk 24/7
Grupa na Facebooku nazwała się „Dzień bez Smoleńska”. Postulowała, by choć przez jeden dzień, 3 lutego, nie wspominać o tym temacie. „Męczą Cię już słowa: Smoleńsk, Katyń, katastrofa, kontrolerzy, MAK?” – na to pytanie twierdząco odpowiedziało w kilka dni ponad 100 tys. osób!
Ale powstanie grupy stało się okazją, by dziennikarze o Smoleńsku rozprawiali jeszcze więcej. Dlatego dzień później, 26 stycznia, stronę na Facebooku zamknięto. Grupy nie ma, przesłanie zostało.
100 tys. osób – niemało. Może więc media choć na jeden dzień zamilkną?
Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter